Door grote vraag is er momenteel een wachttijd. Bezoek voor meer informatie de pagina Verzending & bezorging.

Bezorging


Hoe lang moet ik wachten?

Als jouw product op voorraad is dan proberen we het binnen 48 uur te verzenden, maar wacht alsjeblieft op de verzendbevestiging in je mailbox om het pakket te traceren.

Voor producten die niet op voorraad zijn vind je een geschatte levertijd naast de ''Bestel nu'' knop.

We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, maar zelfs de best opgestelde plannen kunnen weleens mislopen. Neem bij leveringsproblemen contact op met onze toegewijde klantenservice via vragen@omlet.nl en vermeld hierbij het bestelnummer, zodat we jouw probleem goed kunnen oplossen.

Waar naartoe?

Wij verzenden via GLS en DHL.

Als je je in Canada bevindt, bestel dan alsjeblieft via onze UK website: www.omlet.co.uk

In andere landen gebruik je een van onze websites:

Invoerrechten

Op sommige bestemmingen kunnen producten die worden afgeleverd onderhevig zijn aan belastingen, toeslagen of andere heffingen die worden opgelegd door de lokale wetgeving. De ontvanger van de producten is verantwoordelijk voor alle douaneformaliteiten bij export en import en zal eventuele extra kosten moeten betalen. De ontvanger en niet degene die de bestelling plaatst, ontvangt een afzonderlijk verzoek tot betaling van deze kosten.

Als je producten bestelt die op een andere plek worden bezorgd, stel de ontvanger dan op de hoogte van eventuele extra kosten. Wij hebben helaas geen controle over deze kosten en we kunnen op dit gebied geen hulp bieden. Wij raden aan de bijkomende kosten per land te controleren alvorens je een product bestelt dat daar moet worden afgeleverd.

De kleine lettertjes

Alle bezorgopties zijn afhankelijk van de beschikbaarheid en houden geen rekening met de feestdagen. Alle levertijden zijn een schatting. Als je in een landelijk gebied, of op een van de Nederlandse waddeneilanden woont, dan kan het langer duren voordat je je bestelling hebt.