Veelgestelde Vragen


Heeft u vragen over de levering? Weet u niet hoe u uw wachtwoord opnieuw in kunt stellen? Deze pagina met Veelgestelde Vragen geeft u een snel antwoord op de meest voorkomende vragen. Maar als u er toch niet uitkomt, ons klantenserviceteam staat voor u klaar.

Betaling

Alle informatie over betalingen kunt u vinden op onze pagina over betalingsmogelijkheden.

Accepteren wij PayPal?

Ja, dat doen wij! Nadat u de artikelen die u wilt kopen aan uw winkelmandje heeft toegevoegd, klikt u gewoon op de 'Checkout with PayPal' knop onderaan de pagina van uw winkelmandje.

Kan ik met een cheque betalen?
Nee, wij kunnen helaas geen betaling per cheque accepteren.

Kan ik met American Express betalen?
Helaas, wij accepteren geen American Express.

Kan ik een btw-factuur ontvangen?
Omlet Ltd is btw geregistreerd in het Verenigd Koninkrijk (btw-nummer: GB 837106436). Indien u een btw-factuur wenst stuur dan alstublieft een e-mail naar vragen@omlet.nl waarin u uw bestelnummer vermeldt.

Levering

U kunt informatie vinden over onze bezorgkosten en leveringstijden op onze pagina Bezorgen.

Hoe retourneer ik een artikel?
Voor alle bij ons gekochte artikelen geldt een 30-dagen-geld-terug-garantie. U kunt binnen deze tijd uw artikelen zonder vragen naar ons terugsturen. Meer informatie over het terugsturen van artikelen vindt u hier.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven ernaar elke bestelling nog dezelfde dag of de dag na uw bestelling te verzenden. Ook kunt u bij het afrekenen van uw bestelling aangeven welke leverdatum voor u het beste uitkomt.

Hoe lang duurt de verzending via Business Parcels Priority?
Levering via Business Parcels Priority is de goedkoopste optie. Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verzonden. Het kan toch tot 21 dagen duren voordat u uw bestelling ontvangt (hoewel dit doorgaans al eerder zal zijn).

In welke landen kunt u producten van Omlet laten bezorgen?
Wij leveren nu in de volgende landen: Oostenrijk, Australië, België, Bulgarije, Tsjechië, Denemarken, Ierland, Estland, Finland, Griekenland, Duitsland, Hongarije, Italië, Luxenburg, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Portugal, Zweden, Spanje, Zwitserland en de Verenigde Staten.

Is de weergave van jullie voorraad accuraat?
De weergave op onze site van de voorraad wordt 24 uur per dag gecontroleerd en is dus een weergave van de ware stock. Maar er kan altijd iets misgaan (bijvoorbeeld bij het tellen van 400 manchetknopen!) dus wanneer aangegeven staat dat de voorraad beperkt is, dan kunt u het beste zo snel mogelijk uw bestelling plaatsen om teleurstelling tegen te gaan.

Veiligheid

U kunt alles lezen over veiligheid op onze pagina met informatie over de levering.

Is jullie website veilig?
Ja. Onze website is gebouwd om de best mogelijke beveiliging te bieden. U bent beschermd door een maximale 256-bit encryptie. Wij bewaren geen creditcard gegevens op onze servers zodat ze veilig afgeschermd tegen hackers. Onze site wordt constant up to date gehouden en elke nacht op veiligheid getest.

Als jullie geen credit card gegevens opslaan, waarom is er dan de mogelijkheid 'Onthoud mijn kaartgegevens' bij het afrekenen?
Als u klikt op 'Onthoud mijn kaartgegevens' vragen wij uw bank om een speciale code die we kunnen gebruiken voor uw betalingen in de toekomst. Deze code werkt alleen voor transacties tussen u en Omlet en kunnen niet worden gebruikt door derden zodat we het veilig op onze servers kunnen bewaren.

Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten? U kunt hier uw wachtwoord opnieuw instellen.

Communicatie

Waarom heb ik geen bevestigingsemail ontvangen?
Als u niet binnen ongeveer 30 minuten een bevestigingsemail heeft ontvangen, controleert u dan uw spamfolders. Sommige e-mailproviders verwijderen onze e-mails automatisch omdat ze voor spam worden aangezien. Om dit te voorkomen kunt u Omlet toevoegen aan vragen@omlet.nl aan uw adressenlijst toevoegen.

Detailhandelaar

Ik ben een detailhandelaar en wil Omlet producten verkopen
Wij verkopen de producten van Omlet hoofdzakelijk via onze website. Maar u kunt altijd contact met ons opnemen via vragen@omlet.nl.