Door grote vraag is er momenteel een wachttijd. Bezoek voor meer informatie de pagina Verzending & bezorging.

Omlet ambassadeursprodramma - veelgestelde vragen

Om u te helpen beantwoorden we hier de meestgestelde vragen. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact op met ons customer service team.

Profiel beheren

Omlet ambassadeurs met goede foto's en een profielbeschrijving hebben 83% meer kans gecontacteerd te worden voor advies over aankopen.

Door foto's en een beschrijving toe te voegen aan uw profiel verhoogt u de commissie die u kunt verdienen aanzienlijk. En dit neemt maar een paar minuten tijd in beslag!

Alles wat u hoeft te doen is deze stappen doorlopen:

  • Log hier in op uw Omlet account
  • Klik op ‘Ambassadeur’ in het linker zij-menu
  • Klik op de 'wijzigen' knop naast 'Afbeeldingen' en/of 'Profiel'
  • Upload afbeeldingen van uw Omlet set-up en/of een profielbeschrijving!
  • Prospects

    Selecteer om dit te doen "Prospects" onder "Ambassadeur" in het menu van uw Omlet account, selecteer "Sluit prospect" naast de naam van de betreffende prospect en kies een reden.

    Na sluiting ontvangt de prospect een geautomatiseerde e-mail met een kortingscode waarmee u een commissie ontvangt wanneer deze wordt gebruikt.

    Ja, dat kan heel eenvoudig.

    Om iemand door te verwijzen met alleen hun mailadres, ga naar uw ambassadeursaccount en kies 'Een prospect toevoegen', of volg deze link.

    Persoonlijke voordeelcode voor ambassadeurs

    U kunt uw persoonlijke 10% ambassadeursvoordeelcode vinden door "Profiel" onder "Ambassadeur" te selecteren in het menu van uw Omlet account.

    Nee, het is niet toegestaan deze code te delen. Deze code is bedoeld voor persoonlijk gebruik en Omlet behoudt het recht deze code te allen tijde te annuleren wanneer wij de indruk hebben dat deze niet correct wordt gebruikt.

    Mijn commissies

    Commissie wordt dertig dagen na het verzenden van de bestelling betaald, ervan uitgaande dat de prospect zijn of haar product(en) niet terugstuurt of annuleert voor verzending.

    U kunt informatie met betrekking tot uw commissie van een bepaalde prospect zien in uw lijst met prospects. Het beschikbare tegoed (om te besteden of uit te betalen) kunt u ook terugvinden onder "Account tegoed" op uw account.

    Ja, elke keer dat er tegoed aan uw account wordt toegevoegd voor een door u gegenereerde verkoop, krijgt u per e-mail een bericht dat uw account-tegoed is bijgewerkt.

    Omlet ambassadeur - lidmaatschap

    Als u uw deelname aan het ambassadeursprogramma wilt pauzeren om op een later tijdstip te hervatten, dan kunt u dit doen door op de pauzeknop te klikken die u hier in uw account vindt. U zal niet door prospects worden gecontacteerd wanneer uw deelname is gepauzeerd en u zal niet zichtbaar zijn op de kaart met ambassadeurs op onze website. U kunt uw deelname op elk moment hervatten.

    Als u zich afmeldt, wordt u definitief uit het Omlet ambassadeursprogramma verwijderd. U kunt zich opnieuw aanmelden om Omlet-ambassadeur te worden, maar moet dan opnieuw de aanmeldingsfase doorlopen. Om u af te melden, klik hier, ga naar uw ambassadeurs-account en klik op de knop om uw af te melden.

    Veelgestelde vragen

    Omlet ambassadeurs met goede foto's en een profielbeschrijving hebben 83% meer kans gecontacteerd te worden voor advies over aankopen.

    Door foto's en een beschrijving toe te voegen aan uw profiel verhoogt u de commissie die u kunt verdienen aanzienlijk. En dit neemt maar een paar minuten tijd in beslag!

    Alles wat u hoeft te doen is deze stappen doorlopen:

  • Log hier in op uw Omlet account
  • Klik op ‘Ambassadeur’ in het linker zij-menu
  • Klik op de 'wijzigen' knop naast 'Afbeeldingen' en/of 'Profiel'
  • Upload afbeeldingen van uw Omlet set-up en/of een profielbeschrijving!
  • Selecteer om dit te doen "Prospects" onder "Ambassadeur" in het menu van uw Omlet account, selecteer "Sluit prospect" naast de naam van de betreffende prospect en kies een reden.

    Na sluiting ontvangt de prospect een geautomatiseerde e-mail met een kortingscode waarmee u een commissie ontvangt wanneer deze wordt gebruikt.

    Ja, dat kan heel eenvoudig.

    Om iemand door te verwijzen met alleen hun mailadres, ga naar uw ambassadeursaccount en kies 'Een prospect toevoegen', of volg deze link.

    U kunt uw persoonlijke 20% kortingscode voor ambassadeurs vinden door "Profiel" onder "Ambassadeur" te selecteren in het menu van uw Omlet-account.

    Nee, deze code mag niet worden gedeeld. De code is bedoeld om alleen door u te worden gebruikt. Omlet behoudt het recht om de code te annuleren als er het vermoeden bestaat dat de code onjuist wordt gebruikt.
    De commissie wordt 30 dagen nadat de bestelling is verzonden betaald, indien de prospect de artikelen niet retourneert of zijn/haar bestelling annuleert voordat deze is verzonden.
    U kunt de commissie-informatie van een prospect bekijken in de prospectlijst op de kredietpagina van uw account. Hier kunt u ook het beschikbare tegoed zien dat u kunt laten uitbetalen of besteden
    Ja, elke keer dat er tegoed wordt toegevoegd aan uw account voortkomend uit een commissieverkoop, wordt u er per e-mail van op de hoogte gebracht dat uw accountsaldo is bijgewerkt.

    Als u uw deelname aan het ambassadeursprogramma wilt pauzeren en op een later tijdstip weer wilt hervatten, kunt u dit doen door hier op de pauzeknop te drukken in uw profiel. Prospects kunnen geen contact meer met u opnemen als u uw deelname pauzeert en u wordt verwijderd van de ambassadeurskaart op onze website. U kunt uw deelname op elk moment hervatten.

    Wilt u zich afmelden, dan wordt u definitief uit Omlets ambassadeursprogramma verwijderd. U kunt u weer aanmelden als Omlet ambassadeur, maar u moet dan opnieuw onze screeningsfase doorlopen. Klik hier om u af te melden en vervolgens op de knop in het afmeldingsectie.

    De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) staat niet toe enige informatie te delen met ambassadeurs over mogelijke aankopen van een prospect.